V prípade opráv v zahraničí volajte službu 24 HOUR ASISTANCE SERVICE, ktorá Vám zebazpečí servis aj mimo Slovenskej republiky*:
* Servisná sieť zahŕňa viac ako 550 servisných stredísk v Európe, Rusku, strednom východe a Afrike
V Európe: | +49 89 452202 79 | |
V Kanade a USA: | 1 800 448 1661 | |
Poplatky za využitie služby Carrier "24 HOUR ASISTANCE SERVICE" | ||
Medzinárodná oprava | 1) Jednotky mimo záruky s platobnou zárukou PRIMACLIMA, a.s.** | 102 EUR |
2) Jednotky v záruke | 0 EUR | |
2) Pri platbe kartou (DKV,UTA apod.) alebo v hotovosti | 90 EUR |
** PRIMACLIMA, a.s. poskytne platobnú záruku zákazníkom, ktorí majú uzatvorenú servisnú zmluvu, formou trvalej platobnej záruky (White list) a ďalej jednorázovej záruky pre tých zákazníkov, ktorí majú vysporiadané všetky záväzky po lehote splatnosti voči importérovi PRIMACIMA,a .s. a voči autorizovaným servisným strediskám v Slovenskej republike. PRIMACLIMA, a.s. si účtuje za uvedenú službu len 12 EUR bez DPH.
Ako nájsť kontakt na konktétne servisné stredisko prostredníctvom aplikácie do smarfphonu?
Ako nájsť kontakt na konktétne servisné stredisko prostredníctvom webu?
Zoznam servisných stredísk v Slovenskej republike
Zoznam servisných stredísk v Maďarskej republike
Ako postupovať v prípade poruchy chladiarenského agregátu v zahraničí ?
- kontaktujte asistenčnú službu podľa krajiny, kde sa nachádzate ( viď. tabuľka nižšie), alebo vytočte priamu linku +49 89 452202 79
- Nasledujte inštrukcie od operátora. Operátor hovorí po slovensky alebo česky.
- Po nahlásení poruchy obdrží vodič informatívnu sms aj s prideleným identifikačným číslom prípadu s informáciou, že mu bude obratom zaslaná najbližšia adresa servisného strediska. Zákazník obdrží e-mail, kde taktiež dostane informácie s identifikačným číslom prípadu a ďalšími doplňujúcimi údajmi. Číslo, ktoré obdrží zákazník, sa dá použiť aj na sledovanie celého servisného prípadu až do jeho úspešného ukončenia.
- Vodič dostane druhú sms, kde už budú potrebné kontaktné údaje na technika, alebo servisné stredisko.
- Po oprave zariadenia dostane vodič sms s informáciou o ukončení servisného prípadu. Zákazník dostane informatívny e-mail aj s údajmi, kde si môže servisný prípad skontrolovať.
- Po použití linky asistenčnej pomoci, môžete byť kontaktovaný s krátkym dotazníkom spokojnosti. Za vaše odpovede a váš názor vám budeme vďačný. Pomôžete nám tým neustále zlepšovať poskytované služby.
Bezplatné asistenčné linky pre zákazníkov | ||||
Ak sa nachádzate v... | Bezplatné telefónne | Ak sa nachádzate v... | Bezplatné telefónne | |
číslo | číslo | |||
Rakúsko | 0800 291039 | Írsko | 1800 553286 | |
Belgicko | 0800 99310 | Luxembursko | 80023581 | |
Dánsko | 808 81832 | Holandsko | 0800 0224894 | |
Francúzsko | 0800 913148 | Nórsko | 800 11435 | |
Fínsko | 0800 113221 | Poľsko | 00800 3211238 | |
Nemecko | 0800 1808180 | Portugalsko | 8008 32283 | |
Veľká Británia | 0800 9179067 | Rusko | 810 80020031032 | |
Grécko | 00800 3222523 | Španielsko | 900 993213 | |
Maďarsko | 0680013526 | Švédsko | 020 790470 | |
Taliansko | 800 791033 | Švajčiarsko | 0800 838839 | |
Všetky ostatné krajiny +49 89 452202 79 a v prípade ak sa nedovoláte, na horeuvedené zákaznícke čísla |