servis 24H assistance, carrier transicold, primaclima, transportne chladenie, chladenie, prepravne chladenie 

V prípade opráv v zahraničí volajte službu 24 HOUR ASISTANCE SERVICE, ktorá Vám zebazpečí  servis aj mimo Slovenskej republiky*:

 

* Servisná sieť zahŕňa viac ako 550 servisných stredísk v Európe, Rusku, strednom východe a Afrike

 

V Európe:+49 89 452202 79 
V Kanade a USA:1 800 448 1661 
 


 

Poplatky za využitie služby Carrier "24 HOUR ASISTANCE SERVICE"
Medzinárodná oprava1) Jednotky mimo záruky s platobnou zárukou PRIMACLIMA, a.s.**102 EUR
 2) Jednotky v záruke0 EUR
 2) Pri platbe kartou (DKV,UTA apod.) alebo v hotovosti

90 EUR

** PRIMACLIMA, a.s. poskytne platobnú záruku zákazníkom, ktorí majú uzatvorenú servisnú zmluvu, formou trvalej platobnej záruky (White list) a ďalej jednorázovej záruky pre tých zákazníkov, ktorí majú vysporiadané všetky záväzky po lehote splatnosti voči importérovi PRIMACIMA,a .s. a voči autorizovaným servisným strediskám v Slovenskej republike. PRIMACLIMA, a.s. si účtuje za uvedenú službu len 12 EUR bez DPH.

 

Ako nájsť kontakt na konktétne servisné stredisko prostredníctvom aplikácie do smarfphonu? primaclima, carrier transicold, transportne chladenie, chladenie, prepravne chladenie

Ako nájsť kontakt na konktétne servisné stredisko prostredníctvom webu?

Zoznam servisných stredísk v Slovenskej republike

Zoznam servisných stredísk v Maďarskej republike

 

 

                                            

Ako postupovať v prípade poruchy chladiarenského agregátu v zahraničí ?

  1. kontaktujte asistenčnú službu podľa krajiny, kde sa nachádzate ( viď. tabuľka nižšie), alebo vytočte priamu linku +49 89 452202 79
  2. Nasledujte inštrukcie od operátora. Operátor hovorí po slovensky alebo česky.
  3. Po nahlásení poruchy obdrží vodič informatívnu sms aj s prideleným identifikačným číslom prípadu s informáciou, že mu bude obratom zaslaná najbližšia adresa servisného strediska.  Zákazník obdrží e-mail, kde taktiež dostane informácie s identifikačným číslom prípadu a ďalšími doplňujúcimi údajmi. Číslo, ktoré obdrží zákazník, sa dá použiť aj na sledovanie celého servisného prípadu až do jeho úspešného ukončenia.
  4. Vodič dostane druhú sms, kde už budú potrebné kontaktné údaje na technika, alebo servisné stredisko.
  5. Po oprave zariadenia dostane vodič sms s informáciou o ukončení servisného prípadu. Zákazník dostane informatívny e-mail aj s údajmi, kde si môže servisný prípad skontrolovať.
  6. Po použití linky asistenčnej pomoci, môžete byť kontaktovaný s krátkym dotazníkom spokojnosti. Za vaše odpovede a váš názor vám budeme vďačný. Pomôžete nám tým neustále zlepšovať poskytované služby.

                  

Bezplatné asistenčné linky pre zákazníkov

     

Ak sa nachádzate v...

Bezplatné telefónne

 

Ak sa nachádzate v...

Bezplatné telefónne

číslo

 

číslo

     

Rakúsko

0800 291039

 

Írsko

1800 553286

Belgicko

0800 99310

 

Luxembursko

80023581

Dánsko

808 81832

 

Holandsko

0800 0224894

Francúzsko

0800 913148

 

Nórsko

800 11435

Fínsko

0800 113221

 

Poľsko

00800 3211238

Nemecko

0800 1808180

 

Portugalsko

8008 32283

Veľká Británia

0800 9179067

 

Rusko

810 80020031032

Grécko

00800 3222523

 

Španielsko

900 993213

Maďarsko

0680013526

 

Švédsko

020 790470

Taliansko

800 791033

 

Švajčiarsko

0800 838839

     
 

Všetky ostatné krajiny   +49 89 452202 79 a v prípade ak sa   nedovoláte, na horeuvedené zákaznícke čísla

 

Práve tu je 158 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Čítanosť článkov
3709922